Friday, November 21, 2008

Terima Kasih Teman-Teman Yang Menghilangkan Kebosanan Aku Yang Melampau Duduk Kat Rumah Ni

well, pagi ni pagi kedua sepanjang cuti ni aku main basketball sama teman-teman.

katanya pukul 0800. so aku dgn bendul (sebab aku yg simpan bola) sudah sampai ke sana pada 0758 mengikut jam aku. fikirkan ada yg sudah sampai, takut jgk sbb lmbt. bila sampai court yg sepatutnya mengambil masa kurang 5 minit kalau tak berlenggang-lengguk, court kosong. myb lambat sikit. sapa nak bgn awal cuti2 ni. then nabil sampai. lepas tu sorg-sorg sampai. syafiq&nadia, izhar&nabihah, hajar, daniel, afiq&amir, cheeza. then main2 la kejap. ada yg g naik basikal, main bball. then lps tu aku main badminton sama afiq. grr, tak reti pukul (aku pun lebih kurg je). kejap2 terlajak ke kiri lah, kanan lah. terkeluar la (kalau dlm court mmg terkeluar lah). pastu asek marah aku pukul tak betul. kau tu malas jalan ke depan nak oukul bola marah aku. dkt pukul 10, smua mula bersuarai. ada yg nk main lg, ada yg nk pg breakfast, ada yg nk blk. aku blk dgn sakit jari kaki kiri. masa aku main sorg2 tu sakit. main sorg2 pun boleh sakit. pelik.

No comments: