Thursday, November 20, 2008

Kerana Duit

td aku sama adik dan kak yah ke jusco. niat asal hanya mahu pergi temankan adik cari buku cerita baru dan aku mahu melihat2 baju dan kasut baru. tp aku msk juga la ke mph tu. tgk2 ada buku yg aku mahu. the gift dan the debs. duit sudah ada di tgn. aku mahu. mmg mahu buku itu. sedangkan masih ada lagi 3 buku menunggu untuk aku baca. yg tebalnya tidak kurg 500-600 muka surat.mmg duit itu ada. tapi memikirkan hanya rm100++ saje dlm tgn utk aku guna selama 1bulan lg, xcukup. dan buku itu setiap satu nya minimum harganya rm29++ dan plg mahal itu rm80. bkn ummi sama abah xada tgl kn duit. ada. tp itu untuk guna brg dapur dan mkn kami adik-beradik utk sebln lebih ini. jadinya, buku itu ku letak kembali ke rak dgn harapan bila aku dtg lg nnt, duit sudah ada di tgn dan buku itu masih ada lg supaya aku boleh membeli nya.

*doa doa. amin amin*

No comments: