Friday, May 30, 2008

Tag Survey - Tag By Meuy

Survey ni kena jawab dalam bahasa Melayu.
7 fakta tentang saya
  1. Saya sangat mengkagumi mereka yang sangat pandai bermain gitar. Tidak tahu megapa. Tapi saya suka. Tapi saya tak pernah reti main gitar tapi ada niat nak belajar.
  2. Saya sangat tidak suka mereka yang tak tahu kebersihan. Seperti mereka yang makan di atas meja dan meninggal kan sampah mereka begitu saja, minum tumpah dan tak lap. Benda2 sebegitu.
  3. Saya paling tak suka jika orang tidak menepati masa. Kata nak datang tapi tak datang. Lagi marah jika langsung tak mintak maaf.
  4. Saya tak pernah makan Baskin Robins, Nandos dan Hot Dog 1901 tu, tak pernah ada barang mahal - yang termahal pernah ada hanya lah perfume Gucci Cemburui Saya yg da habis sekarang ni.
  5. Saya sebenarnya dulu sering menari. Bila ada event di sekolah pasti saya perform. Tapi sekarang tidak lagi kerana saya rasa malas. Tapi bila mendengar music yang membolehkan saya menari dan melihat orang menari saya terasa mahu menari sama.
  6. Saya seorang yang sangat tak stabil. Saya boleh bertukar ekspressi dalam masa yang sekejap. Saya juga boeh menagis dan ketawa kerana benda2 bodoh. Tanya lah kawan2.
  7. Haha. Sepeti mei. Saya juga miskin. Saya memiliki banyak kertas di dalam wallet berbanding duit.
7 perkara menakutkan saya
  1. Allah, kerana saya banyak buat dosa.
  2. Bila membesar, maksud saya dewasa. Saya tak suka kerana saya sudah tidak seperti sekarang. Perlu menjadi lebih serius dalam hidup. Tak suka.
  3. Gelap. Saya tak tahu kenapa saya tak suka. Tapi di kala bersedih saya suka la.
  4. Kehilangan mereka2 yang penting dan saya sayang dalam hidup ini. Mereka adalah kawan2 tercinta yang gelak tak ingat dunia dan boleh menagis bersama2 sehingga menyebabkan banjir, juga tak ketinggalan keluarga pembakar semangat. Tanpa mereka saya rasa hidup tak berguna.
  5. Duduk di tengah2 smoker. Saya sangat tak suka. Mereka menyebabkan saya sakit.
  6. Bila orang mengetahui rahsia saya yang besar. Nasib baik lah belum pernah terjadi.
  7. Hilang upaya. Rasa macam tak sanggup.
7 lagu buat masa sekarang
  1. Lagu tema Narnia 2. Saya lupa sapa yang nyanyi.
  2. Vanessa Carlton; Seribu Batu.
  3. Jordin Sparks feat Chris Brown; Tiada Udara
  4. Mandy Moore; Payung
  5. Marie Digby; Cakap Lagi Sekali
  6. Lady Antebellum; Semua Yang Kita Perlu
  7. Lady Antebellum; Tak Pernah Sendiri.
7 perkara yang selalu saya sebut
  1. Apehal korang ni?
  2. Ape masalah kau?
  3. Hah?
  4. Hmm.
  5. Alamak (Yes Mei. Siu Wern, haha)
  6. Ye kot.
  7. Lapar doh, nak makan. (Macam sama je Mei)
7 perkara yang amat bernilai
malas nak ikut urutan (okay, ni mmg sama macam mei)
  1. Pensil dan kertas untuk saya menconteng apa yang patut.
  2. Duit
  3. Keluarga
  4. Kawan (Mereka amat terpenting sangat sekali)
  5. Nyawa
  6. Perasaan (?)
  7. Bantal busuk saya. (Tak pernah tinggal. Pergi camping pun tetap bawa malah ke luar negara)
7 "pertama kali" dalam hidup saya
  1. Balik dengan lrt sorg2 masa keluar date kali kedua. Ye.
  2. Pendam perasaan sendiri demi sahabat tercinta.
  3. Memakai perfume mahal - Gucci Cemburui Saya.
  4. Membeli barang di dlm flight. Barang atas ni la.
  5. Pertama kali keluar bersama kawan2. Itu pada Form1.
  6. Pergi camping bersama2 dengan org yg saya tak kenal langsung dan tak mandi selama seminggu.
  7. Tak tidur selama 24jam pada bulan December 2005.
7 orang bertuah (JAWAB TAG NI BALIK!)
Seluruh list link saya.

No comments: