Thursday, October 09, 2008

Pemerhati

sejak hampir setahun yang lalu, aku sudah menjadi seorang pemerhati, dalam diam. ramai yang tidak mengetahui. tapi ada la sekerat dua yang tau. itu pun sebab mereka bertanya apa sifat aku yang orang tak tau. bagi aku, sifat yang satu ini bahaya. kenapa? sebab kan aku memerhati, jadi bila pada masa aku sangat memerhati, habis semua perangai anda-anda yang sekecil-kecilnya dan mungkin sekali itu yang terburuk saya tahu. paling bahaya, saya pasti ingat benda itu.

sebab itu, ada perangai teman-teman yang saya tahu orang lain tak tahu dan kekadang mereka sendiri tak tau mereka perangai itu.

haha. jadi beware. kadang saya guna sifat ini untu mengugut anda. hehe.
_____

ouh ye. saya rasa mau hiatus la musim exam ni. tapi, tengok lah macam mana.