Saturday, October 16, 2010

Foundation English

no no, ni bukan pasal uia dah. nak cite pasal uia gak, tapi nak buat entri lain nanti. ni pasal paper Foundation English course diploma aku kat unisel ni.

start today at 2.30pm dekat dewan biru. oh, so panassss. kipas ada. tapi tak berpusing. so how? orang yang duduk ke mana kipas tu menghala la dapat rasa kipas. peluh peluh, cair make up mak, nyah.

so yeah. quite nervous nak jawab exam. tapi luar control. poyoss. dah la masuk lambat. semua orang dah masuk baru nak masuk. tapi nasib baik bukan sorang je. almost the whole class baru nak masuk. siap di announce, "yang baru masuk cepat sikit duduk." so yeah macam biasa dapat soalan, tengok kertas, tulis nama and all. then start jawab.

soalan depan-depan okay la. eventhough aku macam tak faham sangat article dia sebab aku kepanasan dalam tu rasa macam kena panggang je. sampai part essay aku blank. selalunya aku akan expect essay akan keluar pasal current issue, tapi cuba teka apa keluar? pasal 5 ekor dugong mati kat perairan johor. *tepuk dahi* nak 350 perkatann, macam biasa lah. mak, ape aku nak tulis ni. memang bantai je tulis apa yang keluar dalam kepala. tulis-tulis, habis hantar paper dalam pukul 4 lebih kot. tak tengok jam.

so yeah. one down, three more to go. and then, hello semester 2.

No comments: