Saturday, July 10, 2010

3rd Weekend At Home

finally, i got to spend some lovey-dovey time with my bed after three weeks. sebab, sebelum ni, balik rumah je mesti ada kena pergi mana-mana. not that i'm complaining. cuma, bila balik rumah maca, tak rasa balik rumah.

so, minggu ni balik rumah naik bas. straight from bestari jaya to masjid jamek. then naik putra to wangsa maju. hanging dekat jusco kejap. then head to my old school. met some teachers. semua kata aku makin gemuk! pada hal bila naik weighing machine, it shows that aku turun almost 3kg. or is it fooling me? whetever.

then malam tadi hantar along. along pun dah nak start semester baru. lepas ni kat rumah tinggal adik dengan umi la, sementara abah masih ada dekat italy tu. aku kalau balik pun only weekend lah. kelas hampir setiap hari.

balik rumah ni dapat la melepas gian kat makanan yang tak boleh dapat dekat unisel tu. huhu. kalau balik tiap-tiap minggu macam ni, alamatnya, tak kurus jugak aku. hehe.

balik rumah maca, biasa la kan, bawak balik baju basuh dekat rumah. tak de la semua. ada je yang aku basuh kat sana. ni bawak balik baju yang pakai before balik rumah la. kalau bawa balik semua, manja gila. macam orang tuuu. HAHA.

rasanya tu je kot. nanti ada cerita, update lagi.

No comments: