Monday, February 23, 2009

"KAU INGAT ADIK AKU APA? ANJING?!"

MEMANG ADIK KAU ANJING, BANGSAT!

orang dah tegur elok2, adik kau buat lagi. memang lah kau tak tahu dia buat jahat. sebab kat rumah dia berlakon. memang hebat. cuma kurang sikit sebab tu tak menang oscar kelmarin.

cikgu yang tampar adik kau tu, tak kan tampar kalau dia masih punya kesabaran. aku cukup kenal cikgu tu. tak pernah tau dia nak tampar anak orang suka2 hati.

kau dtg td pun xberadab.
kau pulak nk marah2 dia.
kau tuding2 kepala dia.
kau tolak kepala dia.

EYH BODOH!
dia itu guru tau.
dia tak pernah curi tulang, alhamdulillah.
satu kaki dia sudah di syurga.

masa kau dtg, dia ada kelas.
tak boleh kau tunggu kejap?
nanti tak masuk kelas, tak mengajar, kau cakap cikgu tu pemalas, kau cakap cikgu tu makan gaji buta.
tunggu la sekejap.

memang masa kau tgh menunjukkan 'KEHEBATAN' kau tu, aku ada kat situ. kau depan mata je. memang, memang kecut perut aku. memang, memang keceut sendi2 aku. tp saki baki kekuatan aku hampir membuatkan aku bangun dan menumbuk muka kau. aku fikir kau tua dan kau lelaki je. sebab tu aku tak buat.

6 comments:

fatty said...

oh yeah, azureen cerita pasal ni. macam bodoh la dorang ni. sama je adik-beradik, ingat dah hero sangat dia tu.

raihunt said...

sumpah fish shit celake gila babi pukimak sialan oh!! haaa! ambik! but mmg rude gila gila!!! depan parents, babi gila baik weyyyyyyy! But actually, macam fucker! tak payah lah nak sentuh! patu, kepale pulak tu, mak kau tak aja er weyyy? mmg macam sialan gila lah! ishhhh!!!!

-oh, i can't count the stupid words i wrote -.- babi pnye laki. ish! geram aku

Iqbal Ismail said...

adik relaks..
why la?
tp budak tu cam kurang ajar giler jer..
bajet gempak ar 2 maen kepala org..
lain kali tumbuk jer xyah nk takut..
if dier sentuh adik balik see la what happen to him..
i'll make him suffer if he touches u..
huhu..
by the way dhla bro suruh adik relaks tp cm mengajar adik bertumbuk plak..
hehe..

Hajar said...

ape cer?

Iman said...

gila kurang ajar bdk 2. dia ingt dia gangster sgtla smpai nk tolak2 kepala ckgu. sian ckgu 2.

Shamimi Rosni said...

apasal adik tak tau pape ni?