Thursday, September 18, 2008

Hari Ini Dalam Sejarah

kerana buat pertama kalinya saya faham sepenuhnya apa yang cikgu saya ajar. haha. comfirm aku ingat sampai bila-bila. hahaha.

apa lagi ya?

haih rakan2, sudah2 la bergurau apa yang tidak benar. tak perlu. dan saya kurang senang mendengarnya.

raya sudah hampir. sebahagian dari diriku tak mau pulang ke kampung. kerana ada yang tak mau ku jumpa. mereka yang suka menunjukkan kehebatan. padahal tak la hebat mana pun. cakap je lebih. saay tau saya ni tidak sepintar anda. tapi keputusan kita yang lepas2 jelas menunjukkan kita sebenarnya di posisi yang sama. jadi tidak perlu lah diajukan soalan yang amat menjengkelkan itu. ya?

ahh, tapi...seperti yang sudah aku bilang ke salah seorang teman tersayang tahun lalu, aku tak betah berlebaran di kuala lumpur. aku rasa KOSONG. jiwa aku tak terisi.

final exam da dekat. preparation sangat tak mencukupi ni. ARGH!

No comments: