Sunday, December 13, 2009

Cerita Kelakar Minggu Ini

(at least untuk aku. kalau kau rasa tak kelakar, tolong diam)

1. aku and adik tengah ambil air sembahyang, in the same toilet, dari paip berlainan. konon2 aku nak ambil lagi laju dari dia la. sekali dah basuh kaki aku baru sedar aku tak basahkan kepala and cuci telinga. haha. padahnya.

2. dekat rumah di negeri sembilan. aku dah ambil air sembahyang. keluar je dari toilet, aku pandang bawah, seluar tiga suku. tengok dalam bilik ada kain lebih tak sebab aku kalau travel memang tak bawa kain, aku bawa stokin je. sekali tak ada kain lebih. aku dah gelak sorang2. mcm mana nak sembahyang kalau tak ada kain. sudahnya, kena tunggu adik habis sembahyang. and girls, aku rasa korang boleh teka apa jadi dekat aku masa aku tunggu tu. haha.

3. si genit tu duduk betul2 tepi longkang. aku tengah siram pokok. aku malas nak pusing2 sebab...aku malas lah. so, aku just baling air je, sekali air tu kene si genit tu. terus bergolek2 masuk longkang.