Friday, July 03, 2009

My Guy Friends Love Me

it was nothing really.
just, hisham ambil aku dekat tuisyen semalam.

ceritanya macam ni.
masa tu hisham dah reverse kereta dia from parking lot. kiranya kereta dia dah atas jalan lah. suddenly, dia bukak tingkap kereta and tanya, "korang nak tumpang tak?" aku pun macam,' dia ni cakap dengan sapa?'
"aku ke nashrah?"
"sapa-sapa la. dua-dua pun boleh."
"boleh ke? tunggu jap. kau berhenti la dekat tepi dulu. aku nak ambil barang dekat mak L."
then mak L pun sampai. aku pergi la ikut L pegi kereta dia. bila pusing belakang je aku tengok kereta hisham dah tak ada. aku pun macam, 'alamak, nak balik naik apa ni?'
then hana tanya, "nak kita call diaorang tak?"
"takpe lah. nashrah mana? laa, takkan dah balik jugak?"
"kalau diaorang tak patah balik, awak balik je la dengan kita."
sebelum tu hana dah call afiq tanya kenapa tinggal aku. diaorang kata sebab diaorang ingatkan aku balik dengan L. tungu punya tunggu nampak myvi hitam si hisham datang.
hana dengan excitednya cakap,"eyh, diaorang sayang awaklah."
aku pun dengan senyum sampai ke telinga masuk lah dalam kereta. dan dengan gembiranya cakap, "eyh, korang sayang aku. korang patah balik ambil aku."
then kalau tak silap aku dengar hisham or daniel cakap, "siapa yang tak sayang kau."
:) :) :) :) :) :) :) :)

hahaha. sebenarnya tak sangka juga dia orang ni nak patah balik ambil aku. sebelum patah balik tu, hisham hantar afiq dekat sekolah sebab motor afiq dekat sekolah. plus hisham ada cakap sebelum tu dia kena hantar tempoyak dekat rumah before pukul 8. so didn't expect them patah balik ambil aku la. haha.

No comments: